Over ons

Kraamzorg De Drie Provinciën bestaat uit een team met tien kraamverzorgenden. Er is voor gekozen om te werken met een relatief klein team. De medewerkers zijn betrokken bij alle aspecten van de organisatie en staan in nauw contact met elkaar. Wij staan voor een directe, persoonlijke benadering.

Op ons kantoor werken drie medewerkers. Zij zijn verantwoordelijk voor de planning, het indienen van declaraties bij de zorgverzekeraars en voor alle praktische zaken binnen het team.

Kraamzorg De Drie Provinciën hecht waarde aan scholings- en opleidingsmogelijkheden. Daarom bieden wij een leer- werkplek aan voor kraamverzorgenden in opleiding. Je kunt er voor kiezen of de kraamverzorgende in opleiding ook in jullie gezin mag meelopen. Tijdens het intake gesprek wordt hierover informatie gegeven en kun je je voorkeur uitspreken.

Waar staan wij voor?

Bij Kraamzorg De Drie Provinciën kun je met al je vragen terecht over je zwangerschap en de kraamtijd. Wij zijn een relatief klein team, met medewerkers die zich betrokken voelen bij de organisatie, maar vooral bij de gezinnen waar ze werken. We staan klaar om jou en je gezin een fijne kraamtijd te bezorgen.

Tijdens de kraamtijd is het het allerbelangrijkst hoe jij en je pasgeboren kindje zich voelen. Om de beste start voor moeder en kind mogelijk te maken bieden wij 24 uur per dag kraamzorg die aansluit op jouw behoefte.

Kraamzorg is intiem en daarom is ons doel dat er één kraamverzorgende speciaal voor jou is. Zij biedt geborgenheid tijdens deze hectische tijd en is brengt rust en kennis in een nieuwe situatie voor jouw gezin. Het is wel zo fijn om een vertrouwd gezicht in huis te hebben.

Aanmelden

Wil jij ook de kraamzorg die bij je past, meld je dan aan. Dat kan via ons aanmeldformulier op de website.

Kraamzorg de Drie Provincien - Over ons