Jullie zijn een top bedrijf!

Graag willen wij onze positieve ervaring met kraamzorg de drie provinciën delen!
Alles begon met een zeer prettige intake. Deze werd telefonisch uitgevoerd door Hannie.
Alles werd heel duidelijk verteld en Hannie nam echt de tijd. Ook kreeg ik het nummer van zowel Hannie als het centrale nummer. Hannie mocht ik ten alle tijden appen of bellen als ik vragen had. Heel fijn.
Onze zoon Joas Jim werd geboren in het Martini ziekenhuis op 6 februari 2022, om 4.31u.
In de ochtend, tegen 8.30 uur, heb ik Hannie een berichtje gestuurd via de app met de mededeling dat onze zoon Joas was geboren.
Heel snel kreeg ik een app terug en even later kreeg ik van Ingrid, die bij ons de hele week zou gaan kramen, een leuk berichtje met de mededeling dat ze rond 18 uur bij ons zal zijn.
Eenmaal thuis stond Ingrid al bij ons voordeur. Vanaf het eerste moment was er gelijk een klik! Wat fijn.

Het was een fantastische week. We hebben enorm veel van Ingrid mogen leren. We hebben het over van alles en nog wat gehad. Aan humor ontbrak het ook niet.
Ingrid had ook heel goed oog voor onze dochter van 3. Nine was/is gek op Ingrid! Elke ochtend vroeg ze: ‘Komt Ingrid ook weer vandaag?’
Er heerste een hele ontspannen sfeer in huis. We vonden het allemaal oprecht jammer dat Ingrid ons ging verlaten.
Nu af en toe nog steeds contact met Ingrid. Ingrid, je bent een topper!
Wij willen iedereen van de drie provinciën erg bedanken. Wij zijn erg tevreden.

Lieve groet,
Gertjan, Lisa, Nine en Joas

Kraamzorg de Drie Provincien - Jullie zijn een top bedrijf!